Varför kan jag inte logga in på mina sidor på kundklubben?
Uppdaterad
Att du inte kan logga in på Mina sidor kan bero på flera saker:
- Du har inte loggat in på "Mina sidor" tidigare och ditt medlemskap är därmed inte aktiverat. Följ länken här för att aktivera ditt medlemskap så skickar vi ett aktiveringsmejl med instruktioner. Notera att det kan dröja en stund innan aktiveringsmejlet kommer till dig. Håll utkik i din skräppost eller kampanjmapp då mejlet i vissa fall kan hamna där.
- Du anger en annan mejladress än den som finns registrerad på ditt medlemskap. Om du inte kommer ihåg eller kommer åt mejladressen så kan vi hjälpa dig via telefon. För att vi ska vara säkra på att du är du så kommer du behöva identifiera dig med BankID när du pratar med oss.
- Det finns ingen mejladress angiven på ditt konto. Ring oss så hjälper vi dig. Så snart din e-postadress är tillagd kan du aktivera ditt medlemskap och logga in på din sida. För att vi ska vara säkra på att du är du så kommer du behöva identifiera dig med BankID när du pratar med oss.